Hoppa till innehåll

Virus Från Runescape


Gäst ShadowZelda
 Dela

Rekommendera inlägg

Men jag ljuger inte, och jag vill inte varna andra. Jag vill bara få problemet hopplöst.

 

 

Men med er sarkasm verkar det hopplöst.

Jamen Tror knappast att ett så känt spel som runescape skulle lägga ut virus på sin sida!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men jag ljuger inte, och jag vill inte varna andra. Jag vill bara få problemet hopplöst.

 

 

Men med er sarkasm verkar det hopplöst.

Jamen Tror knappast att ett så känt spel som runescape skulle lägga ut virus på sin sida!

 

Du kan ju inte påstå att du inte ljuger när du säger att du fick virus och torjaner från runescape

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur f*n spelar man nu för tiden RUNESCAPE!? Jag slösade 1 och ½ år på att spela den skiten... Jag råder er om att inte spela, jag vet att det är roligt men till slut fattar ni hur ni slösar bort era liv till det där j*vla spelet! PS... Det kommer inga virus från Rs...

 

men spela det inte ändå... =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså man kan ju få virus från runescape ifall någon som jobbar med servrarna eller någon som hackar sig in får ett virus men vissa får virus eller virus varningar för att på en skola jag gick på varnade deras anti-virus skydd om virus på runescape .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

runescape sparar filer på din dator och din dator måste ha blivit upprörd eller nåt eftersom du inte la dit dom ;) seriöst, tror du att Jagex skulle vilja förstöra din dator? Det kanske är en trojansk häst som har klätt ut sig till RS eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför tar du då upp det nu om det inte är ett problem längre, och dessutom så kan man inte acceptera filer från andra. Möjligtvis från forumet.

skulle vi kunna få se en screenshot på raporten?

Vad för raport?

 

antivirus rapporten såklart -.-

 

Okej, men varför vill han ha en antivirus raport från mig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför tar du då upp det nu om det inte är ett problem längre, och dessutom så kan man inte acceptera filer från andra. Möjligtvis från forumet.

skulle vi kunna få se en screenshot på raporten?

Vad för raport?

antivirus rapporten såklart -.-

 

Okej, men varför vill han ha en antivirus raport från mig?

 

Fall du inte visar oss den så tror vi dig inte!

så ta en screenshot och lägg in här...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför tar du då upp det nu om det inte är ett problem längre, och dessutom så kan man inte acceptera filer från andra. Möjligtvis från forumet.

skulle vi kunna få se en screenshot på raporten?

Vad för raport?

antivirus rapporten såklart -.-

Okej, men varför vill han ha en antivirus raport från mig?

 

Fall du inte visar oss den så tror vi dig inte!

så ta en screenshot och lägg in här...

 

 

det är inte MrTast som har fått virus...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...