Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Nån som spelar Impulse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Det är en sida på nätet som är nästan likadan som Biltjuv.nu. Man kan gå upp level, råna, köpa vapen, gå med i gäng, hamna i fängelset, råna en person eller attackera en person, våldta nån i fängleset m.m. Ja du det är mycket man kan göra på Impulse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggz Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 jag körde trötna på 1dag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Adressen är:-----> http://www.impulse.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Har villken level är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Jag spelar och är i lvl 21 och äger gänget impulse guys Vill du joina så pm mig här på fuska.se och skriv lvl och namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Vad ska jag göra jag är död och har inte råd att betala och jag har redan lånat frn banken 5 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 då kan du be nån skicka pengar till dej. det är lättare att betala tillbaka till en kompis än banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Spelade detta spel när det som först kom ut, det var gamla goda tider. Sen fuckade's min gubbe, blev snodd etc. Och nu har dom gjort en sämre version av det hela :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 asballt spel, det roligaste är att totalspräcka n00bs i fängelset. "det stänker blod och bajs". det säger dock en del om kvaliten i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snulk Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Jag blev typ lvl 20 och fuckade om kring råna massa och våltog folk i fängelset:p sen blev nån sur på mig som var typ lvl 200+ och sprängde mitt hus :( And then i became a sad panda:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.