sundbornsgoif Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) hej,om du gillar att merchanta så ska du gå med i tomrstamp's cc.gör såhär:sök på rags to riches tomrstamp på youtube.com där säger dom vilken hemsida du ska till.när du har kommit till den hemsidan tryck på register uppe i vänstra hörnet och skriv in ditt namn och kod mm. typ 50medlemmar nu 50 till så gör vi nåt som heter price manupilation sen så väntar man några dagar så säljer man så har man tjänat en massa pengar.d(p.s)säg att gun kill5 tipsade er=[)(om ni vill gå med och jag vet att jag är dålig på att beskriva. Redigerat 25 Januari 2009 av sundbornsgoif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Jag trodde man hade en clan för clan events... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 hej,om du gillar att merchanta så joina tomrstamp' cc eller gå in på http:://z8.reklam.com/rags_to_riches/index.php? och registrera dig.prata med tomrstamp men han är ifrån usa och han brukar logga in typ kl.6 säg att gun kill5 tipsade er :D f*n det går inte att skriva riktiga det ska inte stå reklam sök på tomrstamp rags to riches på google istället berätta om tomrstamp för alla era vänner på rs Öh, va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Så det finns claner för att sälja saker? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Så det finns claner för att sälja saker? :PNej...... För att merchanta. :_ Jag tror att klanens syfte är att ge tips på vad som säljs mest till minium price, och sedan så säger dom till när man kan sälja det i maxium price, något liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 26 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) ja så gör man lol hur gör man det där quote? Redigerat 26 Januari 2009 av sundbornsgoif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg