Gäst Member Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) Som sagt har jag varit hatad här på Fuska.se sedan jag blev medlem, och jag har nog begripit varför. - Skriver "dock" hela tiden i meningar. - Läser igenom inte en hel tråd. Det finns fler punkter som kanske bör påpekas i denna tråd, men två av dessa punkter här räcker. Nu vill jag att alla medlemmarna som hatar mig ska skriva i denna tråd så att jag kan förbättra mig och inte längre bli hatad. Jag kan direkt säga att det är väldigt jobbigt att bli hatad på en hemsida som man är aktiv på hela tiden. Det finns personer som skapat användare mot mig och startat trådar. Seriösa inlägg tack! Redigerat 25 Januari 2009 av Member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Du tigger om fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Jag har absolut inte hatat dig! Men ibland är det bara jobbigt med sånna som gör som dom där punkterna. Jag har aldrig tänkt att speciellt du gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 skriv inte som en seriös gammal pensionerad 80åring som skriver om blommor kanske? Samma stuk tycker jag. använd lite mer smileys..gör det mer personligt.. Kolla vad du skriver..men dina inlägg är jävligt roliga på grund av alla fel och sånt :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) jag antar att du vill att de som hatar dig ska skriva här så att du kan amäla dem och få dem utslängda, men riktigt så dumma är nog inte folk. just det, en till punkt: - Ofta så svarar du exakt samma som någon annan har gjort tidigare - många av dina inlägg säger emot sig själva, oerhört förvirrade och irriterande. Redigerat 25 Januari 2009 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 §2. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg