Hoppa till innehåll

Sotw #2!


Raptomex

Rekommendera inlägg

Hejsan.

 

Nu så kommer SOTW2.

 

SOTW (Sig of the week).

Tema: Förra tävlingen så hade vi valfritt tema. Nu ska vi ha ett tema som kräver lite mer arbete.

Ni ska ta en stock, det kan vara en gata, strand, skog, en stad, ja allt ni hittar. På den stocken, så ska ni få in en render av nåt slag, och få själva rendern passa in i stocken. Det är ju nu C4D's kommer tillhands. En c4d kan få en render att passa in väldigt bra, men det är upp till er vad ni väljer att göra.

 

Tävlingen börjar/slutar: Måndag (idag) till fredag.

Omröstningen sker: På fredag börjar den, då har alla på sig att rösta. Omröstningen pågår under fredag, lördag och avslutas på söndag kväll.

 

Eftersom att det är ett ganska roligt tema, så får ni göra bilder som har storleken: 500 x 500. Eller så gör ni en banner. Ja, ni får helt enkelt använda den storleken som passar bäst. ;)

 

Era bilder skickar ni till mig i ett PM.

Använd en hosting sida: " http://www.imagehack.com ". Där laddar ni er upp eran bild, kopierar länken och använd sedan [img'] taggarna och skickar. Det är okej om ni bara postar länken, men en bifogad bild är ännu bättre. ;)

 

Jag bifogar ett exemplar av denna sorts tema.*

 

 

Användare som har skickat in:

 

post-58534-1232951565_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åhh, jag som inte kan med c4d, tror den kommer blir populärare om du kör teman istället för så komplicerade saker, jag är inte så duktig vette ;)

Det är ett tema. :>

Ps. Du behöver inte använda C4D's. :P

 

Razec, det var meningen att alla bilder skulle skickas via PM. ;)

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åhh, jag som inte kan med c4d, tror den kommer blir populärare om du kör teman istället för så komplicerade saker, jag är inte så duktig vette ;)

Det är ett tema. :>

Ps. Du behöver inte använda C4D's. :P

 

Razec, det var meningen att alla bilder skulle skickas via PM. ;)

 

Ok sorry :D :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Thunderboy & husko.

När ni skriver att ni ska skicka in ett bidrag så förväntar jag mig också att ni gör det. Om ni inte tänker göra en bild så ska ni inte skriva här eller... Detta är ändå inte en tråd som bidrar er med fuskrank. <_<

 

Tillägger även att omröstningen startas imorgon oavsett nuvarande bidrag.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Thunderboy & husko.

När ni skriver att ni ska skicka in ett bidrag så förväntar jag mig också att ni gör det. Om ni inte tänker göra en bild så ska ni inte skriva här eller... Detta är ändå inte en tråd som bidrar er med fuskrank. <_<

 

Tillägger även att omröstningen startas imorgon oavsett nuvarande bidrag.

Wtf??

Jag skickade in min bild :huh:

Redigerat av Husko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Thunderboy & husko.

När ni skriver att ni ska skicka in ett bidrag så förväntar jag mig också att ni gör det. Om ni inte tänker göra en bild så ska ni inte skriva här eller... Detta är ändå inte en tråd som bidrar er med fuskrank. <_<

 

Tillägger även att omröstningen startas imorgon oavsett nuvarande bidrag.

Wtf??

Jag skickade in min bild :huh:

 

Nej det har du inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Thunderboy & husko.

När ni skriver att ni ska skicka in ett bidrag så förväntar jag mig också att ni gör det. Om ni inte tänker göra en bild så ska ni inte skriva här eller... Detta är ändå inte en tråd som bidrar er med fuskrank. <_<

 

Tillägger även att omröstningen startas imorgon oavsett nuvarande bidrag.

Wtf??

Jag skickade in min bild :huh:

 

Simpelt att bara skicka igen? :huh:

 

Hehe, ja det var rätt längesen jag såg detta sist. Kan tyvärr inte komma med ett bidrag eftersom jag inte grejat med photoshop på ett tag. Däremot har jag funderat på att börja igen. Jag kanske kommer med i nästa Sotw ;)

 

@Rapto: Verkar som det går rätt bra med Sotw? Btw Gz till debattmoderator (Lite efter kanske :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Thunderboy & husko.

När ni skriver att ni ska skicka in ett bidrag så förväntar jag mig också att ni gör det. Om ni inte tänker göra en bild så ska ni inte skriva här eller... Detta är ändå inte en tråd som bidrar er med fuskrank. <_<

 

Tillägger även att omröstningen startas imorgon oavsett nuvarande bidrag.

Wtf??

Jag skickade in min bild :huh:

 

Nej det har du inte.

 

Jag skickade min oxå. Tyvärr raderade jag alla mina bilder igår. fast jag kan göra en ny
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...