Pillshere Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Hej, jag skulle vilja ha ett gratis program som liknar Windows Movie Maker som kan spela upp och spara filmer baklänges (som funkar bra till Windows XP). Kan någon vara snäll och skriva ett sådant program i denna tråden? Jag skulle bli glad då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 finns väl trial version eller något på vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 VirtualDub googleit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 VirtualDub googleit. Det är ju inte gratis.Finns det något gratis program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Finns det inte något bättre windows moviemaker? typ 2.ans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 VirtualDub googleit. Det är ju inte gratis.Finns det något gratis program? Hitta det gratis då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Det är lugnt, har skaffat Video Time Reversal. Det är däremot inte ett program att göra filmer av. Denna tråden behövs inte längre. Ha det gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 (redigerat) VirtualDub googleit. Det är ju inte gratis.Finns det något gratis program? VirtualDub är gratis... Redigerat 29 Januari 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag har skaffat VirtualDub men hur spelar man upp grejer baklänges då? Jag hittar inte det nånstans! Om du säger att jag är dålig så kommer jag att spamma din gästbok! Jag struntar i det, jag har redan ett program som funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 http://forum.videohelp.com/topic292102.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.