Fuzioner Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Hej alla. Nu är det så att jag ska ta och köpa ett nytt grafikkort till min bärbara dator. Och då är min fråga om man ens kan byta grafikkort på en bärbar, och måste det vara nåt speciellt grafikkort isåfall? Jag har den här datorn: http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=2032602 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 öppna den och kolla hur de ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Nej det går inte. Googla om du vill ha mer information Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Jo det går att byta på en bärbar men inte på alla och inte på din modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.