Angelo Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Flyff är ganska kul men det är segt så jag föreslår att du spelar på Fly For Fame det är en privat server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Själv tycker jag inte flyff är sp kul. Men jag vet ju inte vad du gillar =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Runescape? Gratis, och rätt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Ja? pallar inte betala i månaden för ett spel :'P Själv tycker jag inte flyff är sp kul. Men jag vet ju inte vad du gillar =D ja har ett flyff acc me nåra gubbar me seccond job o skit, slutade spela d för ett tag sen men vem vet kanske ska börja spela igen :'P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Darkfall kommer i februari, verkar vara riktigt skoj! Sök på youtube för trailer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Själv tycker jag inte flyff är sp kul. Men jag vet ju inte vad du gillar =D ja har ett flyff acc me nåra gubbar me seccond job o skit, slutade spela d för ett tag sen men vem vet kanske ska börja spela igen :'P Det är roligare på Fly For Fame där drar man typ 60 på en dag eller mindre.Så om du ska börja spela Flyff testa Fly For Fame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.