Mintplanta Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) kanske ska köpa gudfadern 2 eller mafia 2. jag köpte många spel den här månaden som typ saints row 2 och assassins creed och andra så jag ska inte köpa fler förren de kommer ut. gudfadern kommer typ ut i februari eller mars och jag vet inte när mafia 2 kommer så jag köper troligen gudfadern 2. :)Det preliminära relese datumet för Mafia 2 är i slutet 2009 *suck* Redigerat 28 Januari 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 F.E.A.R 2 project origin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Har har inte tänkt köpa något nytt men jag har sett några bra spel som Halo 3, GoW2 och Assassins Creed. Är Assassins Creed något att ha?Jag tycker det ser grymt bra ut men jag hört att folk inte tycker att det är så bra. Far Cry 2 verkar också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Har har inte tänkt köpa något nytt men jag har sett några bra spel som Halo 3, GoW2 och Assassins Creed. Är Assassins Creed något att ha?Jag tycker det ser grymt bra ut men jag hört att folk inte tycker att det är så bra. Far Cry 2 verkar också bra.Jag tycker Assassins Creed är grymt roligt men uppdragen är ganska enformiga samma sak hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Har har inte tänkt köpa något nytt men jag har sett några bra spel som Halo 3, GoW2 och Assassins Creed. Är Assassins Creed något att ha?Jag tycker det ser grymt bra ut men jag hört att folk inte tycker att det är så bra. Far Cry 2 verkar också bra. Assassins Creed och Far Cry 2 är väldigt roliga till en början. Efter ett tag bli de tråkiga att spela eftersom det bara är samma sak hela tiden. Far Cry 2. Åk till A, Döda B, Rädda C. Assassins Creed. Gå till A och titta ut på stad B. Smyg efter och döda C. Så där håller spelen på nästan hela spelen igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 GTA 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 bf bad company Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmartAssOnBrd Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 ska köpa Halo wars den 2/2 09http://www.vgboxart.com/boxes/360/10128_halo_wars.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 halo wars och bioshock 2 när det kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blabbvelox Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Rb2 när dom nya instrumenterna kommer till sverige ;ooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Resident Evil 5 får det bli ;) E ett riktigt stort f*n av serien :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Längtar till: Tom Clansy's Hawk. Så det blir antagligen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.