Rullis Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 morsning kornings. Har ett litet 'problem' med min iphone. Jag försöker nämligen hitta vägen till där det står hur många timmar jag har pratat och hur många sms jag har skickat totalt. Jag kom in där en gång, men kommer inte ihåg hur. Någon här som har iphone och som vet? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 G000000GL''' Kolla inställningar, där bör det stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag drog en google, och hittade detta: "Go to settings then select the phone tab. Scroll Down. To the AT&T services or in your case O2 services and there will be a selection of usage options that will give you remaining and used number of minutes and messages." Det borde vara samma sak med Telia antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 tack! hittade :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.