Spaghettin Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Jag tror att man måste köpa en sak i affären. Citera
Moody Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Skrivet 5 April 2004 Jag tror att man måste köpa en sak i affären. Det kanske man ska. :blink: Citera
Manga Master Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Man köper en grej i affären sen använder man den och sger till admin så kan man göra en omröstning. ex. Vilken mat gillar du mest pizza tacos macdonalds Citera
Gäst Golden Star Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 först ska du gå in i affären,där går fuska.se(tror jag att det var) där klickar du på köp "omröstningskort" då har köpt den.då är det bara att använda den! :lol: (men en omröstningskort kostar 800p och du kan bara använda den en gång!!) när du vill använda den ska du pm:a admin i vilket forum det ska vara med i och vad det ska heta och vilka saker du ska ta med! Citera
Moody Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Skrivet 6 April 2004 Man kan max andvända 10 altenativ ja... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.