Windnoob Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Tjena allihopa, Jag köpte GHWT dagen den kom ut, infact, jag köpte den på lunchrasten ^^ Och jag har klarat ut spelet nu blabla.. Frågan är.. Ska jag köpa ROCKBAND 1 eller 2 till ghwt instrumenten? Jag har trummor, mic och gitarr, och har sett att rock band skivan funkar till ghwt instrumenten.. Har nån gjort detta? Tack, windn00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Börja med 1:an ;d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Köp GH Metallica Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 darkshiver, har också tänk med ettan :P rock band 2 är också frestande.. funkar alla DLC till båda spelen?? duali jag frågade inte om jag ska skaffa metallica eller ej -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag har både 1:an och 2:an men om jag var du så skulle jag köpa 2:an. Bättre låtar och fler låtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag tycker ettan har mycket bättre låtar, men det är bara min åsikt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Men funkar rock band 1-2 CD'n till GHWT trummorna/mic/gitarr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Kolla vår Kompabilitetstråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Fattar inte den. bara säg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Ja, instrumenten från RB funkar till WT.. Trummorna iaf (har dem) Gitarren, Micen med eftersom den är USB-styrd som Trummorna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Sweet ^^ nu e det bara att plugga.. lol tack. windnoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 duali jag frågade inte om jag ska skaffa metallica eller ej -.-Och? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg