MentalogisT Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 (redigerat) När jag ska ladda ner patch 3.0.8 på WOTLK så går det inte. Allting började i tisdags som vanligt när jag skulle logga in, men sedan kom jag inte in, jag trycket på WoW och så skulle den börja ladda ner patchen, allting funkade, men sen när jag kom in på WoW var det fortfarande path 3.0.3 och när jag loggar in så kommer det här, ja ni ser här nedanför. Har tatt några bilder på vad som händer när jag loggar in ..... och vad som händer när jag trycker på restart och ska börja ladda ner patchen. OBS. Har repairat och installerat om en gång! Redigerat 29 Januari 2009 av Jacquot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 "Please try later. If this problem persists you may need to reinstall or contact technical support" There u go. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 "Please try later. If this problem persists you may need to reinstall or contact technical support" There u go. Har om installerat det 1 gång och repairat en gång. Funkar fortfarande inte .. ;-p Och jag vill verkligen inte ringa till deras support som är öppet ungefär 1 timma om dagen -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 (redigerat) Jag har haft samma problem, och problemet är oftast för de som har vista vilket jag kan se att du har. Men oroa dig inte det finns en enkel lösning :) Jag ska göra en step by step guide hur man fixar, en snabb och enkel XD 1. Gå till wow mappen (där du har installerat wow). Min är C:/programs/world of warcraft 2. Nu ska du höger klicka på wow.exe, och klicka på egenskaper, sen kompatibilitet. Sen kryssar du för rutan som på kompatibilitesläge och kör som Windows XP (Service Pack 2), sen så kryssar du för rutan längst ner ''Kör det här programmet som en administratör'', och sen klickar du på ''OK'' Gör samma sak med Launcher. 3. Starta wow nu och det ska funka som vanligt. Hoppas att det hjälpte dig om det inte skulle funka så har de en sida där man kan få hjälp med vanliga problem, om det inte hjälper så ring till dem och se vad som händer. Redigerat 29 Januari 2009 av sfsfs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Jag har haft samma problem, och problemet är oftast för de som har vista vilket jag kan se att du har. Men oroa dig inte det finns en enkel lösning :) Jag ska göra en step by step guide hur man fixar, en snabb och enkel XD 1. Gå till wow mappen (där du har installerat wow). Min är C:/programs/world of warcraft 2. Nu ska du höger klicka på wow.exe, och klicka på egenskaper, sen kompatibilitet. Sen kryssar du för rutan som på kompatibilitesläge och kör som Windows XP (Service Pack 2), sen så kryssar du för rutan längst ner ''Kör det här programmet som en administratör'', och sen klickar du på ''OK'' Gör samma sak med Launcher. 3. Starta wow nu och det ska funka som vanligt. Hoppas att det hjälpte dig om det inte skulle funka så har de en sida där man kan få hjälp med vanliga problem, om det inte hjälper så ring till dem och se vad som händer. Jag laddar ner patchen nu :o Nu återstår det bara att se om det funkar .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 (redigerat) Jag har haft samma problem, och problemet är oftast för de som har vista vilket jag kan se att du har. Men oroa dig inte det finns en enkel lösning :) Jag ska göra en step by step guide hur man fixar, en snabb och enkel XD 1. Gå till wow mappen (där du har installerat wow). Min är C:/programs/world of warcraft 2. Nu ska du höger klicka på wow.exe, och klicka på egenskaper, sen kompatibilitet. Sen kryssar du för rutan som på kompatibilitesläge och kör som Windows XP (Service Pack 2), sen så kryssar du för rutan längst ner ''Kör det här programmet som en administratör'', och sen klickar du på ''OK'' Gör samma sak med Launcher. 3. Starta wow nu och det ska funka som vanligt. Hoppas att det hjälpte dig om det inte skulle funka så har de en sida där man kan få hjälp med vanliga problem, om det inte hjälper så ring till dem och se vad som händer. Jag laddar ner patchen nu :o Nu återstår det bara att se om det funkar .. ok, håller tummarna för dig :D btw, hur stor är patchen ? Redigerat 29 Januari 2009 av sfsfs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Jag har haft samma problem, och problemet är oftast för de som har vista vilket jag kan se att du har. Men oroa dig inte det finns en enkel lösning :) Jag ska göra en step by step guide hur man fixar, en snabb och enkel XD 1. Gå till wow mappen (där du har installerat wow). Min är C:/programs/world of warcraft 2. Nu ska du höger klicka på wow.exe, och klicka på egenskaper, sen kompatibilitet. Sen kryssar du för rutan som på kompatibilitesläge och kör som Windows XP (Service Pack 2), sen så kryssar du för rutan längst ner ''Kör det här programmet som en administratör'', och sen klickar du på ''OK'' Gör samma sak med Launcher. 3. Starta wow nu och det ska funka som vanligt. Hoppas att det hjälpte dig om det inte skulle funka så har de en sida där man kan få hjälp med vanliga problem, om det inte hjälper så ring till dem och se vad som händer. Jag laddar ner patchen nu :o Nu återstår det bara att se om det funkar .. ok, håller tummarna för dig :D btw, hur stor är patchen ? Har fått det att funka nu :-) Jag vet inte ;-p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Jag har haft samma problem, och problemet är oftast för de som har vista vilket jag kan se att du har. Men oroa dig inte det finns en enkel lösning :) Jag ska göra en step by step guide hur man fixar, en snabb och enkel XD 1. Gå till wow mappen (där du har installerat wow). Min är C:/programs/world of warcraft 2. Nu ska du höger klicka på wow.exe, och klicka på egenskaper, sen kompatibilitet. Sen kryssar du för rutan som på kompatibilitesläge och kör som Windows XP (Service Pack 2), sen så kryssar du för rutan längst ner ''Kör det här programmet som en administratör'', och sen klickar du på ''OK'' Gör samma sak med Launcher. 3. Starta wow nu och det ska funka som vanligt. Hoppas att det hjälpte dig om det inte skulle funka så har de en sida där man kan få hjälp med vanliga problem, om det inte hjälper så ring till dem och se vad som händer. Jag laddar ner patchen nu :o Nu återstår det bara att se om det funkar .. ok, håller tummarna för dig :D btw, hur stor är patchen ? Har fått det att funka nu :-) Jag vet inte ;-p Aja, glad att du fick det att funka ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg