VAZE Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Vad är bäst att levla W/Mo eller R/Me, om man är ranger markmanship kan man ha pet ändå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 (redigerat) Ja fast du måste slotta skillen "Charm animal" och den kommer då att ta upp ett av dina åtta skillslots. Om du endå bara ska köra på markmanship kanske det inte är det smartaste p.g.a. att ditt pet inte kommer vara så bra och då kommer troligtvis inte slotta några fler "pet skills". Om du ska köra pet rekommenderar jag dig att lägga attribute points på beast mastery. Men dock ibörjan och när man lvlar köra många pet så valet är ditt :) . Redigerat 2 Februari 2009 av status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Ja fast du måste slotta skillen "Charm animal" och den kommer då att ta upp ett av dina åtta skillslots. Om du endå bara ska köra på markmanship kanske det inte är det smartaste p.g.a. att ditt pet inte kommer vara så bra och då kommer troligtvis inte slotta några fler "pet skills". Om du ska köra pet rekommenderar jag dig att lägga attribute points på beast mastery. Men dock ibörjan och när man lvlar köra många pet så valet är ditt :) . Kan man specca om som i wow ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 ja det kan man. På olika ställen beroende på vilken del du köpte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 När man installerar spelet är det många patchar man måste installera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Typ ja. Spelet uppdaterar sig hela tiden. Allt är automatiskt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Typ ja. Spelet uppdaterar sig hela tiden. Allt är automatiskt dock. Asså är det stora eller små patchar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag kunde ladda ner GW och patcha det och gå in på nån stad på en data lektion så det tar inte så långt tid. Alla gubbar såg ut som vita rutor och datorn kraschade efter några minuter men jag fick det att funka :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag kunde ladda ner GW och patcha det och gå in på nån stad på en data lektion så det tar inte så långt tid. Alla gubbar såg ut som vita rutor och datorn kraschade efter några minuter men jag fick det att funka :P. Patcharna är de större än wow patcharna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag kunde ladda ner GW och patcha det och gå in på nån stad på en data lektion så det tar inte så långt tid. Alla gubbar såg ut som vita rutor och datorn kraschade efter några minuter men jag fick det att funka :P. Patcharna är de större än wow patcharna ? nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Jag kunde ladda ner GW och patcha det och gå in på nån stad på en data lektion så det tar inte så långt tid. Alla gubbar såg ut som vita rutor och datorn kraschade efter några minuter men jag fick det att funka :P. Patcharna är de större än wow patcharna ? nej. Ok, är det lätt att förstå spelet i början ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Jag kunde ladda ner GW och patcha det och gå in på nån stad på en data lektion så det tar inte så långt tid. Alla gubbar såg ut som vita rutor och datorn kraschade efter några minuter men jag fick det att funka :P. Patcharna är de större än wow patcharna ? nej. Ok, är det lätt att förstå spelet i början ? Ja jag tyckte det var ganska lätt att "förstå" spelet ibörjan. Det tar dock ett tag innan man förstår hela konceptet med 8 skills osv. men när man gör det blir det bara roligare :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.