Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

till och med jag fattade att han skämtade där. hursomhelst så har jag fattat hur man får Celebi nu men nu undrar jag hur man får den där rosa zubaten som man hör lite om här och där. Det var nåt om en grön onix också, så den undrar jag också över.

det är shiny pokemon, de dyker upp ibland, väldigt sällsynta. de är exakt samma som den vanliga varianten, bara annan färg, totalt meningslöst.
  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

till och med jag fattade att han skämtade där. hursomhelst så har jag fattat hur man får Celebi nu men nu undrar jag hur man får den där rosa zubaten som man hör lite om här och där. Det var nåt om en grön onix också, så den undrar jag också över.

det är shiny pokemon, de dyker upp ibland, väldigt sällsynta. de är exakt samma som den vanliga varianten, bara annan färg, totalt meningslöst.

Det är inte totalt meningslöst. I G/S/C har shiny Pokémon bra IVs.
Skrivet

Bra IV's = Högre stats än vanligt.

Jag spelade 250 timmar på guld och hittade endast en shiny pidgey, som nu mer är en snorgrön pidgeot.

yippie, så INTE värt det!
Skrivet

Man får antagligen Celebi genom Action Replay eller GameShark (tror den heter så.)

Men om man inte har något av dom får man väll Celebi genom Event. Men jag tror att det inte finns nån event för att få tag på celebi längre.

• Skapa ny...