Dave37 Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 till och med jag fattade att han skämtade där. hursomhelst så har jag fattat hur man får Celebi nu men nu undrar jag hur man får den där rosa zubaten som man hör lite om här och där. Det var nåt om en grön onix också, så den undrar jag också över.det är shiny pokemon, de dyker upp ibland, väldigt sällsynta. de är exakt samma som den vanliga varianten, bara annan färg, totalt meningslöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 till och med jag fattade att han skämtade där. hursomhelst så har jag fattat hur man får Celebi nu men nu undrar jag hur man får den där rosa zubaten som man hör lite om här och där. Det var nåt om en grön onix också, så den undrar jag också över.det är shiny pokemon, de dyker upp ibland, väldigt sällsynta. de är exakt samma som den vanliga varianten, bara annan färg, totalt meningslöst. Det är inte totalt meningslöst. I G/S/C har shiny Pokémon bra IVs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) bra vad? ledsen jag är inte så bra på förkortningar Redigerat 6 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Vad f*n är IV:s? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 IVs kallas även DVs i de äldre spelen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 jag fattar ändå inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) http://serebii.net/games/ivs.shtml Den kanske hjälper? EDIT: Notera att den här är för R/S, så det är inte exakt samma, men ungefär samma. Redigerat 6 Februari 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Bra IV's = Högre stats än vanligt. Jag spelade 250 timmar på guld och hittade endast en shiny pidgey, som nu mer är en snorgrön pidgeot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Bra IV's = Högre stats än vanligt. Jag spelade 250 timmar på guld och hittade endast en shiny pidgey, som nu mer är en snorgrön pidgeot. yippie, så INTE värt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Min kompis hittade 2 shiny på en dag, fast han dödade båda -.- Och nej, jag skojar inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Man får antagligen Celebi genom Action Replay eller GameShark (tror den heter så.) Men om man inte har något av dom får man väll Celebi genom Event. Men jag tror att det inte finns nån event för att få tag på celebi längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 ok, jag fattar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg