LordFelix Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Tycker ni jag skall köpa GH III Legends of Rock eller GH World Tour? Motivera gärna varför ni tycker det ena är bättre en det andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Börja med GH3 eftersom det är svårare och har bättre låtar imo. Perfekt för newbz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Börja med GH3 eftersom det är svårare och har bättre låtar imo. Perfekt för newbz. Är spelen samma iförsig men det är olika låtar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Börja med GH3 eftersom det är svårare och har bättre låtar imo. Perfekt för newbz. Är spelen samma iförsig men det är olika låtar?? Samma upplägg lålz. Andra låtar, ofc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Köp inte GHWT vad du än gör, Rock band är en solklar vinnare mellan dom två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Jag skulle köpt GH3 från CDON.se. 499:- för spelet inkl. 2 gitarrer till Ps3 och Xbox 360. 699:- till Wii. Sen tror jag det tillkommer 79:- i frakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Sidney... jag bryr inte mig om de SVENSKA priserna... jag bor i FINLAND... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Sidney... jag bryr inte mig om de SVENSKA priserna... jag bor i FINLAND...Varför bryr du dig om de svenska fusksidorna då. Du ska köpa world tour för där kan du ju spela trummor bas och sjunga också. Låtarna är inte så mycket bättre på GHIII än GHWT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 What ever... =) Har redan köpt GH World Tour.. =) ... Drar Rooftops och What I've done på expert redan på andra dagen !! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 What ever... =) Har redan köpt GH World Tour.. =) ... Drar Rooftops och What I've done på expert redan på andra dagen !! :) WOW, jag drog One på Expert efter några timmars spel. Väärsta coolingen du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 What ever... =) Har redan köpt GH World Tour.. =) ... Drar Rooftops och What I've done på expert redan på andra dagen !! :) WOW, jag drog One på Expert efter några timmars spel. Väärsta coolingen du är. Ja eller hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Speciellt eftersom att alla låtar på expert på World tour e som låtarna på trean på hard... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg