Hoppa till innehåll

Slayer & Choppa


Burken

Rekommendera inlägg

Som skrivet, dvärgarnas och orcernas "pure-melee" klasser är tillbaka, detta är konstaterat av Mythic själva.

 

Hammerer som skulle bli dvärganas melee-class har blivit utbytta mot Slayer, som jag personligen tycker var ett MYCKET bra val. Vem vill inte vara en småfet liten dvärg, halvnaken som bär yxor och praktiskt taget våldtar dina fiender?

Det var många som ville vara Hammerers (Jag är en av dom) som blev besvikna när de tog bort klassen till realesen för att de var "inkompletta". Detta resulterade till att de flesta gick över till Ironbreakers som var det närmsta man kunde komma till en Hammerer, detta gäller även för Choppa till Black orc.

 

Fakta om Slayer: http://www.warhammeronline.com/armiesofWAR/dwarfs/Slayer.php

Fakta om Choppa: http://www.warhammeronline.com/armiesofWAR...s/OrcChoppa.php

 

Själv ser jag endast detta en anledning till att komma tillbaka till Warhammer, plus att Mythic har även planerat många bra events till den ära att fira dessa två klassers uppkomst.

Mythic planerar att släppa ut dessa två vid Mars månad.

 

 

Men kan du inte vänta är Mythic snälla nog att skriva detta:

 

Once the Bitter Rivals live event begins on February 24th, players who log into WAR will see a new tab in the Tome of Knowledge. Clicking on this tab will open the Live Events page, where each day we'll place a special new daily task. Completing these daily tasks earns influence, just like you'd earn in a public quest. There are rewards for Basic, Advanced and Elite influence, culminating in the ultimate prize: the chance to play WAR's new classes a full week before they're released to the public! This last reward won't be easy to earn, and players who want to get to the Elite level will need to log in each day and complete on the daily event.

 

-Tagit från Warhammeronline.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Som skrivet, dvärgarnas och orcernas "pure-melee" klasser är tillbaka, detta är konstaterat av Mythic själva.

 

Hammerer som skulle bli dvärganas melee-class har blivit utbytta mot Slayer, som jag personligen tycker var ett MYCKET bra val. Vem vill inte vara en småfet liten dvärg, halvnaken som bär yxor och praktiskt taget våldtar dina fiender?

Det var många som ville vara Hammerers (Jag är en av dom) som blev besvikna när de tog bort klassen till realesen för att de var "inkompletta". Detta resulterade till att de flesta gick över till Ironbreakers som var det närmsta man kunde komma till en Hammerer, detta gäller även för Choppa till Black orc.

 

Fakta om Slayer: http://www.warhammeronline.com/armiesofWAR/dwarfs/Slayer.php

Fakta om Choppa: http://www.warhammeronline.com/armiesofWAR...s/OrcChoppa.php

 

Själv ser jag endast detta en anledning till att komma tillbaka till Warhammer, plus att Mythic har även planerat många bra events till den ära att fira dessa två klassers uppkomst.

Mythic planerar att släppa ut dessa två vid Mars månad.

 

 

Men kan du inte vänta är Mythic snälla nog att skriva detta:

 

Once the Bitter Rivals live event begins on February 24th, players who log into WAR will see a new tab in the Tome of Knowledge. Clicking on this tab will open the Live Events page, where each day we'll place a special new daily task. Completing these daily tasks earns influence, just like you'd earn in a public quest. There are rewards for Basic, Advanced and Elite influence, culminating in the ultimate prize: the chance to play WAR's new classes a full week before they're released to the public! This last reward won't be easy to earn, and players who want to get to the Elite level will need to log in each day and complete on the daily event.

 

-Tagit från Warhammeronline.com

Ska återaktivera mitt account igen i Mars och rolla en Choppa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanske skulle börja spela igen, men väntar kanske till 40k spelet släpps istället, många av mina kompisar älskar dow så dom kommer nog börja med det.

40k Online? Gissar på att det aldrig kommer ut. :/

 

Njae men det ska komma Warhammer 40k - Dawn of War 2. Jag tror att det var det han syftade på : )
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanske skulle börja spela igen, men väntar kanske till 40k spelet släpps istället, många av mina kompisar älskar dow så dom kommer nog börja med det.

 

40k Online? Gissar på att det aldrig kommer ut. :/

 

Njae men det ska komma Warhammer 40k - Dawn of War 2. Jag tror att det var det han syftade på : )

 

DoW II är RTS och helt olikt från Warhammer Online.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanske skulle börja spela igen, men väntar kanske till 40k spelet släpps istället, många av mina kompisar älskar dow så dom kommer nog börja med det.

 

40k Online? Gissar på att det aldrig kommer ut. :/

Njae men det ska komma Warhammer 40k - Dawn of War 2. Jag tror att det var det han syftade på : )

 

DoW II är RTS och helt olikt från Warhammer Online.

 

Mjo, men det är ingen som har påstått att det är lika heller, han sa bara att hans kompisar älskar dow spelen och att han kanske också skulle börja lira det då. Redigerat av Darkdevil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...