Gäst Waldorf Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Skrivet 30 Januari 2009 hejsan. jag har nyss köpt halo 3 men förut när jag spelade så spelade jag ofta på hammerized och sword men det var ju på rumblepit. man kan ju inte gå in där nu om man ej köpt legendary map pack. finns det någon annan server man kan gå in på där det finns? eller måste man köpa legendary?
ArgSnickare Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Skrivet 30 Januari 2009 Det finns (fanns) i Lone Wolves, men det är (var) inte så vanligt.
Gäst Waldorf Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Skrivet 30 Januari 2009 finns det ingen annan stans? eller någon som vet om/när legendary map pack kommer bli gratis?
Apex Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Skrivet 30 Januari 2009 Dröjer nog innan Legendary map pack blir grattis. Det ändå andra stället med team swords är custom games eller multi team.
Gäst Waldorf Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Skrivet 31 Januari 2009 Dröjer nog innan Legendary map pack blir grattis. Det ändå andra stället med team swords är custom games eller multi team.ok men finns det något ungefärligt datum? kommer det inte bli gratis när mythic kommer?
Apex Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Dröjer nog innan Legendary map pack blir grattis. Det ändå andra stället med team swords är custom games eller multi team.ok men finns det något ungefärligt datum? kommer det inte bli gratis när mythic kommer? Förmodligen inte direkt när mythic kommer. Men det kommer bli efter ett tag. Precis som med Heroic map pack.
Rekommendera inlägg