3ric Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Skrivet 30 Januari 2009 Hej om du är intresserad av att köpa ett ps2 tryck då på den här länken http://www.tradera.com/Ps2-6-spel-2-memory...ktion_83459074:
Gäst TheEagles Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Skrivet 30 Januari 2009 Länken fungerar inte? Är inte intresserad. Vad är priset?
Gäst Payback Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Felaktig länk Om du har kopierat/skrivit in länken på egen hand, vänligen kontrollera länken och försök igen. Om du kommit hit via en länk på Tradera eller ifrån ett av våra e-postmeddelanden, vänligen kontakta Traderas support så rättar vi till felet. Vet att : på slutet är felet, men orkar inte bry mig Redigerat 30 Januari 2009 av Payback
Gäst RySs3N Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Skrivet 30 Januari 2009 Felaktig länk Om du har kopierat/skrivit in länken på egen hand, vänligen kontrollera länken och försök igen. Om du kommit hit via en länk på Tradera eller ifrån ett av våra e-postmeddelanden, vänligen kontakta Traderas support så rättar vi till felet. Vet att : på slutet är felet, men orkar inte bry mig Mm och får man sälja saker i forumet=?
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Skrivet 31 Januari 2009 Länken fungerar inte? Är inte intresserad. Vad är priset? Eh va?! WTF! "Är inte intresserad. Vad är priset?" Hur f*n tänkte du XD Men, länken stämmer inte ;<
JonteFire2 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Skrivet 31 Januari 2009 Sluta fråga om priset om ni inte är intresserade!!!
MrTast Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Skrivet 31 Januari 2009 Felaktig länk Om du har kopierat/skrivit in länken på egen hand, vänligen kontrollera länken och försök igen. Om du kommit hit via en länk på Tradera eller ifrån ett av våra e-postmeddelanden, vänligen kontakta Traderas support så rättar vi till felet. Vet att : på slutet är felet, men orkar inte bry mig Mm och får man sälja saker i forumet=? Jag tror man får sälja/köpa fysiska saker.
Rekommendera inlägg