Xzion Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 min överförningshastighet vid lan är extremt långsam, om jag t ex måste ladda ner en ny wc3 bana så tar det flera minuter för mej medans det går på någon sekund för mina kompisar, vad är det för fel? kan det bero på nätverkskortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Dina vänner tankar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Du kanske har en långsam dator, för det är ju datorn som läser in banan och det har egentligen inget med internet att göra. Jag provade med 3 datorer i nätverket och starta en Lan match, och den snabbaste datorn var ungefär dubbelt så snabb som den långsammaste, men en minut borde det inte ta för dig. Redigerat 31 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 nej den när inte långsam, när man spelar är den bland dom snabbaste av allas datorer, det är just när man överför filer det går väldigt långsamt, en fil på några gig skulle ta flera dagar att föra över.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.