GameNight Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Ja, som sagt var, vem/vilka är din/dina favorithandbollspelare, mina är Kim Andersson och Johan Sandström Redigerat 31 Januari 2009 av GameNight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Wow mycket handbolls-trådar på en gång. Jag har alltid gillar Vranjes för att han är en riktig kämpe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 bengt Benhårdh är min favorit han e så bra, och har så sexiga håriga ben :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Tonci Valcic är ruggigt bra som V9a.. Domagoj Duvnjak är ju redan fräsigt grym vid 20 års ålder.. Ivano Balic och Nicola Karabatic är ju asbra med *_* Jonas Källman e också en på min lista och Igor Vori, Lazslo Nagy, Czàzsàr, Juan Garcia, Thierry Omeyer. Listan kan ökas nå djävulskt..men orkar inte lista alla. (::: :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.