Pillshere Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Ok, jag vet att jag postar många ämnen men det här är konstigt! Jag gör en film till Youtube med Windows Movie Maker och när jag spelar upp den så stannar den alltid på samma ställe! Kan det vara för att det är för mycket klipp i den eller något? Den är bara 1 minut lång. Snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Den går inte att slutföra heller. HJÄLP!! SVARA JAG ÄR JÄTTE OROLIG!!! Den ska bara ta 17 MB enligt WMM och jag har 136 GB kvar! Snälla hjälp mig jag får damp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Lugna dig, du beter dig som om jorden skulle explodera när som helst. Ibland tar det lite tid innan nån svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Det fixade sig men jag tog bort en massa grejer för att det skulle funka. Ni behöver inte svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Testa att använda ett annat program som t.ex VirtualDub, WMM har väldigt många buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Testa att använda ett annat program som t.ex VirtualDub, WMM har väldigt många buggar.Ok, tack! Men jag fattar inte VirtualDub överhuvudtaget. Jag vet bara hur man spelar upp något. Vet ingenting om hur man lägger till effekter och klipper bort grejer eller liknande. Jag fattar ingenting?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Testa att använda ett annat program som t.ex VirtualDub, WMM har väldigt många buggar.Ok, tack! Men jag fattar inte VirtualDub överhuvudtaget. Jag vet bara hur man spelar upp något. Vet ingenting om hur man lägger till effekter och klipper bort grejer eller liknande. Jag fattar ingenting?? Googla efter tutorials. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.