Hoppa till innehåll

Windows Movie Maker

Pillshere

Rekommendera inlägg

Ok, jag vet att jag postar många ämnen men det här är konstigt! Jag gör en film till Youtube med Windows Movie Maker och när jag spelar upp den så stannar den alltid på samma ställe! Kan det vara för att det är för mycket klipp i den eller något? Den är bara 1 minut lång. Snälla hjälp mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att använda ett annat program som t.ex VirtualDub, WMM har väldigt många buggar.

Ok, tack!

Men jag fattar inte VirtualDub överhuvudtaget. Jag vet bara hur man spelar upp något. Vet ingenting om hur man lägger till effekter och klipper bort grejer eller liknande. Jag fattar ingenting??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att använda ett annat program som t.ex VirtualDub, WMM har väldigt många buggar.

Ok, tack!

Men jag fattar inte VirtualDub överhuvudtaget. Jag vet bara hur man spelar upp något. Vet ingenting om hur man lägger till effekter och klipper bort grejer eller liknande. Jag fattar ingenting??

Googla efter tutorials.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...