Hoppa till innehåll

3.1 Patch Notes Leaked


WASD

Rekommendera inlägg

Du har ju knappast något bevis på det.. men det kan ju vara nån utan liv som satt ihop något iofs.

 

Vissa grejer ser iofs inte ut som att blizzard har skrivit, men om det nu inte skulle läkt så skulle dom väl gjort det mer blizzard-likt innan det släpps.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Crusader Strike: Now Instantly causes 125% weapon damage as holy damage and increases all holy damage done to the target by 2% for 6 seconds, stacks up to 5 times.

 

Crusader strike har en cooldown på 8 sekunder, vilket gör det omöjligt för den att stacka. En miss? Nej

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grejen är att det är för många misstag och lite misstänkt att någon på något sätt skulle kunna få tag på detta, du kan även kolla igenom comments, finns hundratals med bevis på att det är fake

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns inga bevis än eftersom det inte är klart, har du någon gång sätt patch notes innan dom är klara? därför finns det flera misstag, jag säger inte att det är riktigt och jag säger inte att det är fake utan jag säger att det inte går att avgöra och eftersom det inte är alldeles för länge kvar tills vi kommer få veta det så är det egentligen ingen ide att tjata om att det är fake eller inte.

 

Flera kommentarer på wow-insider syftar också på att det inte är fake, oavsett om det är det eller inte så tycker jag det är spännande att läsa.

 

 

Däremot börjar jag tro att det är fake genom att läsa vad andra pekar ut i kommentarerna^^

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Fake patch 3.1 notes update: A lot of people have been reporting notes for the upcoming Patch 3.1. These notes are fake, they're a compilation of already-known info with a lot of stupid additions and you should definitely not trust them. You can find these notes here because deleting the post will just cause 3 of them to appear in the next 5 minutes. I know that these posts were first reported on an official fansite but that's definitely not an excuse you should be using to trust them, if they're not from Blizzard or from patch files, just call them fake."

 

oooooooch det var skrivet av de personer som spred nyheten

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...