Gäst ShadowZelda Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Hur många översätter texter därifrån? Jag översätter vissa ord, för en hel mening blir konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 man översätter bara därifrån för att se hur fel det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Google translator är skit. Jag har aldrig använt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Google translator är skit. Jag har aldrig använt den. Hur vet du då att den är dålig? Redigerat 1 Februari 2009 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Google translator är skit. Jag har aldrig använt den. Hur vet du då att den är dålig? Man har väl sett det som andra översatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 http://babelfish.yahoo.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 www.howtosayin.com :'d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Aldrig använt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Använder det när jag inte orkar slå i Ordböcker. Översätter man en text är det bäst att leta efter fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Bara ibland. Vore det inte bättre med en omröstning? HAHAH Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Bara ibland. Vore det inte bättre med en omröstning? HAHAH Nej. HAHAH Jo Ska vi göra en omröstning där alla får rösta om Google översättning är bra eller inte? ZOMG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Bara ibland. Vore det inte bättre med en omröstning? HAHAH Nej. HAHAH Jo Ska vi göra en omröstning där alla får rösta om Google översättning är bra eller inte? ZOMG. Ja Varför? Bara för att några ska veta om det är bra eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.