Hoppa till innehåll

Guildnamn


Qualexomgomg
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

<Ensidia>

I'm very creative with names!

Varför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har?

 

o.O rätta mig om jag har fel men är inte ensidia Sk gaming och nihlium?

 

Lol du har tydligen inte följt med. Har du checkat deras "webportal". 25th november. Har stått orörd ända sedan dess, de failade bigtime. Sponsorer har övergett dem, skandaler har läckt ut etc. Hoppas verkligen du inte är fanboi.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<Ensidia>

I'm very creative with names!

Varför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har?

o.O rätta mig om jag har fel men är inte ensidia Sk gaming och nihlium?

 

Lol du har tydligen inte följt med. Har du checkat deras "webportal". 25th november. Har stått orörd ända sedan dess, de failade bigtime. Sponsorer har övergett dem, skandaler har läckt ut etc. Hoppas verkligen du inte är fanboi.

 

Hm? bara för att spnsorer har övergett dem är de fortfarande no1 guild i världen, tillsammans med Method, inga andra som kommer kunna nosa på några worldfirsts skulle jag tro. Och nej jag har inte hängt med i "skandalerna", berätta gärna för mig . :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Daniz

<Ensidia>

I'm very creative with names!

Varför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har?

o.O rätta mig om jag har fel men är inte ensidia Sk gaming och nihlium?

Lol du har tydligen inte följt med. Har du checkat deras "webportal". 25th november. Har stått orörd ända sedan dess, de failade bigtime. Sponsorer har övergett dem, skandaler har läckt ut etc. Hoppas verkligen du inte är fanboi.

 

Hm? bara för att spnsorer har övergett dem är de fortfarande no1 guild i världen, tillsammans med Method, inga andra som kommer kunna nosa på några worldfirsts skulle jag tro. Och nej jag har inte hängt med i "skandalerna", berätta gärna för mig . :P

 

Orkar inte berätta, too much. De kommer inte att hänga kvar mycket längre. De failade.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...