Gäst Daniz Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 <Ensidia> I'm very creative with names! Varför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 <Ensidia> I'm very creative with names! Varför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har? o.O rätta mig om jag har fel men är inte ensidia Sk gaming och nihlium? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 <Ensidia> I'm very creative with names! Varför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har? o.O rätta mig om jag har fel men är inte ensidia Sk gaming och nihlium? Lol du har tydligen inte följt med. Har du checkat deras "webportal". 25th november. Har stått orörd ända sedan dess, de failade bigtime. Sponsorer har övergett dem, skandaler har läckt ut etc. Hoppas verkligen du inte är fanboi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 <Ensidia> I'm very creative with names! Varför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har? Det var ett skämt, för i h*lvete tänk lite :-p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 VOLVO låter bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Ungen under pungen tycker jag den ska heta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Det har snart gått 2 månader sen han gjorde tråden, har han inte valt nått ännu? Han har inte skrivit nått heller på 2 månader i denna tråd. Samt att han bara skrivit 2 inlägg i hela forumet. Lås tråden imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 NIET! Denna tråd är rolig att spamma guildnamn i. <Hivee's fanboiz> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 <Who stole my cake> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) the shit guild Redigerat 28 Februari 2009 av BLUEROUGE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 <Ensidia> I'm very creative with names! Varför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har? o.O rätta mig om jag har fel men är inte ensidia Sk gaming och nihlium? Lol du har tydligen inte följt med. Har du checkat deras "webportal". 25th november. Har stått orörd ända sedan dess, de failade bigtime. Sponsorer har övergett dem, skandaler har läckt ut etc. Hoppas verkligen du inte är fanboi. Hm? bara för att spnsorer har övergett dem är de fortfarande no1 guild i världen, tillsammans med Method, inga andra som kommer kunna nosa på några worldfirsts skulle jag tro. Och nej jag har inte hängt med i "skandalerna", berätta gärna för mig . :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 <Ensidia> I'm very creative with names! Varför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har? o.O rätta mig om jag har fel men är inte ensidia Sk gaming och nihlium? Lol du har tydligen inte följt med. Har du checkat deras "webportal". 25th november. Har stått orörd ända sedan dess, de failade bigtime. Sponsorer har övergett dem, skandaler har läckt ut etc. Hoppas verkligen du inte är fanboi. Hm? bara för att spnsorer har övergett dem är de fortfarande no1 guild i världen, tillsammans med Method, inga andra som kommer kunna nosa på några worldfirsts skulle jag tro. Och nej jag har inte hängt med i "skandalerna", berätta gärna för mig . :P Orkar inte berätta, too much. De kommer inte att hänga kvar mycket längre. De failade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg