KuroKaktus Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Vill ju inte skaffa wotlk. Tror du missförstod mig där. Asså jag måste inte installera wotlk bara för jaf har en dk som jag ska ta bort eller? Hade 10 dagars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Vill ju inte skaffa wotlk. Tror du missförstod mig där. Asså jag måste inte installera wotlk bara för jaf har en dk som jag ska ta bort eller? Hade 10 dagars.Nej. Men vf inte skaffa wotlk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Har inte råd. Skaffa denna dator som kosta mer en 3k. Den kosta 5k och had 2k xD Men måste jag skaffa wotlk på datorn eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Äre inte så att om du köper wow classic så får du göra ett account från det, och slipper det där 10 dagars trialn. :o men om du nu har wow classic och gjort ett 10 dagars trial så tror jag nog utan wotlk så kan du bara inte logga in på gubben, men att den finns där, dock läste jag här någonstans att om du lvlar på en gubbe i ett trial så försvinner lvlarna efter och resetar accet till hur det var innan trialn. Låter dock konstigt när vissa har sagt att man ska köpa trial för 10 dagar, sen classic wow och få en fri månad sen köpa tbc och få en fri månad där sen köpa ett gamecard när all den tiden är slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Ok. Får se hur det blir. Men ska ta bort DK iaf. Men tror ni jag kommer in på acc.et utan wotlk och har 1 10 dagars trail wotlk som jag gjorde 1 dk med. Det borde ju funka ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg