FreakyStyley Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag gjorde en virussökning idag och där stod det att det fanns en spionfil i steam (?). Är det något man kan göra eller är jag tvungen att leva utan Team Fortress 2? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag gjorde en virussökning idag och där stod det att det fanns en spionfil i steam (?). Är det något man kan göra eller är jag tvungen att leva utan Team Fortress 2? :(Asså jag tror inte att det e virus i steam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jo, när jag körde en antivirus koll stannade den på nått (kommer inte ihåg vad) och när jag avinstallerade det fastnade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Steam innehåller inget virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Om du har hämtat det från Steams sida. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag har fått det från The Orange Box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Installera om det och scanna igen. Ta ett screenshot på varningen. Vilket skydd använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag använder Glocalnet Säkerhetspaket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Akeeeeeeeeey, nåt för dig; http://www.personalfirewall.comodo.com/dow...d_firewall.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Nej, det är faktiskt riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Nej, det är faktiskt riktigt bra! Nej det är det inte, tanka hem AVG Free istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Antingen är ditt antivirusskydd skit(det är det ändå), eller så har något virus smittat steam eller så har du inte laddat ner steam ifrån steams officiella hemsida: http://store.steampowered.com/about/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.