Tortilla Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Någon som vet och kan förklara hur man fångar och vart Ho Ho eller lugia är någonstans? Jag har pokémon guld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 (redigerat) Ho-oh kan du fånga i Tin Tower om du har Rainbow Wing. Lugia kan du fånga i Whirl Islands om du har Silver Wing. Silver Wing får du av en gubbe i Pewter City. Gold Wing får du i Lavender Town av han som äger radio-huset. (men du måste ha gjort så strömmen kommit tillbaka) Ho-oh är i level 40 och Lugia är i level 60. Köp många Ultra Balls eller använd en Master Ball. Redigerat 3 Februari 2009 av ShadowZelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Ho-oh kan du fånga i Tin Tower om du har Rainbow Wing. Lugia kan du fånga i Whirl Islands om du har Silver Wing. Silver Wing får du av en gubbe i Pewter City. Gold Wing får du i Lavender Town av han som äger radio-huset. (men du måste ha gjort så strömmen kommit tillbaka) Ho-oh är i level 40 och Lugia är i level 60. Köp många Ultra Balls eller använd en Master Ball. använd en klonad master ball. jag har för mig att Ho-oh faktiskt fångas lättast i en vanlig poké ball, har själv sett det flera gånger. så köp många Poké balls också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 kan man fånga lugia på pokemon guld ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Ja det kan man. Man kan fånga den på G/S/C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Ho-oh kan du fånga i Tin Tower om du har Rainbow Wing. Lugia kan du fånga i Whirl Islands om du har Silver Wing. Silver Wing får du av en gubbe i Pewter City. Gold Wing får du i Lavender Town av han som äger radio-huset. (men du måste ha gjort så strömmen kommit tillbaka) Ho-oh är i level 40 och Lugia är i level 60. Köp många Ultra Balls eller använd en Master Ball. LUGIA är väll i Lv 70? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Nej. På pokemon Guld och Silver är den faktiskt level 60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Nej, den är i Lv. 70 http://www.youtube.com/watch?v=9npt0cMZz_g Och jag kolla på mitt Pokemon Guld spel. Man fångar den i 70 på Guld Btw, det är på Pokemon Crystal (Kristall) den är i Lv. 60 Redigerat 4 Februari 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Okej, jag har verifierat det. Då fattar jag!! Lufias Och Ho-ohs levlar varierar i Pokemon Gold, Silve eller Crystal. Lugia är level 40 i silver och Ho-oh är level 70. Ho-oh är i level 70 på guld och Lugia är level 40. kolla!----> (pokemon silver - Lugia lvl 40) Kolla!----> (pokemon silver- Ho-oh lvl 70) Kolla!----> (pokemon gold - Hoh-oh lvl 40) Kolla!----> http://www.youtube.com/watch?v=cJbVy4TTq7I...feature=related (pokemon crystal - Lugia lvl 60) Kolla!----> http://www.youtube.com/watch?v=h1QTpoHS8oU (pokemon crystal - Hoh-oh lvl 60) Kunde ej hitta nån video för Lugia i pokemon gold. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 (redigerat) Jepp, precis :lol: eller nej! Du skrev ju samma, Silver: Ho-Oh = Lv. 70 Lugia = Lv. 40 Guld: Ho-Oh =Lv. 40 Lugia = Lv. 70 Redigerat 6 Februari 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Lugia på silver - bra Lugia på guld - dålig Ho-oh på silver - dålig Ho-oh på guld - bra för när man fångar Ho-oh på guld eller Lugia på silver har de Sacred fire respektive Aeroblast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) min ho-oh var i fyrtio när jag fångade den och jag är säker på att det är ett guld jag spelar på ( såvida nintendo inte lägger in silver-data bara för att retas med mig). men den kunde sacred fire. Redigerat 6 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg