Tortilla Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Skrivet 2 Februari 2009 Någon som vet och kan förklara hur man fångar och vart Ho Ho eller lugia är någonstans? Jag har pokémon guld
Gäst ShadowZelda Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 (redigerat) Ho-oh kan du fånga i Tin Tower om du har Rainbow Wing. Lugia kan du fånga i Whirl Islands om du har Silver Wing. Silver Wing får du av en gubbe i Pewter City. Gold Wing får du i Lavender Town av han som äger radio-huset. (men du måste ha gjort så strömmen kommit tillbaka) Ho-oh är i level 40 och Lugia är i level 60. Köp många Ultra Balls eller använd en Master Ball. Redigerat 3 Februari 2009 av ShadowZelda
Dave37 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 Ho-oh kan du fånga i Tin Tower om du har Rainbow Wing. Lugia kan du fånga i Whirl Islands om du har Silver Wing. Silver Wing får du av en gubbe i Pewter City. Gold Wing får du i Lavender Town av han som äger radio-huset. (men du måste ha gjort så strömmen kommit tillbaka) Ho-oh är i level 40 och Lugia är i level 60. Köp många Ultra Balls eller använd en Master Ball. använd en klonad master ball. jag har för mig att Ho-oh faktiskt fångas lättast i en vanlig poké ball, har själv sett det flera gånger. så köp många Poké balls också.
Poesi Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 kan man fånga lugia på pokemon guld ???
Gäst ShadowZelda Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 Ja det kan man. Man kan fånga den på G/S/C
Gäst caru Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 Ho-oh kan du fånga i Tin Tower om du har Rainbow Wing. Lugia kan du fånga i Whirl Islands om du har Silver Wing. Silver Wing får du av en gubbe i Pewter City. Gold Wing får du i Lavender Town av han som äger radio-huset. (men du måste ha gjort så strömmen kommit tillbaka) Ho-oh är i level 40 och Lugia är i level 60. Köp många Ultra Balls eller använd en Master Ball. LUGIA är väll i Lv 70?
Gäst ShadowZelda Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Nej. På pokemon Guld och Silver är den faktiskt level 60
Gäst caru Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Nej, den är i Lv. 70 http://www.youtube.com/watch?v=9npt0cMZz_g Och jag kolla på mitt Pokemon Guld spel. Man fångar den i 70 på Guld Btw, det är på Pokemon Crystal (Kristall) den är i Lv. 60 Redigerat 4 Februari 2009 av caru
Gäst ShadowZelda Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Okej, jag har verifierat det. Då fattar jag!! Lufias Och Ho-ohs levlar varierar i Pokemon Gold, Silve eller Crystal. Lugia är level 40 i silver och Ho-oh är level 70. Ho-oh är i level 70 på guld och Lugia är level 40. kolla!----> (pokemon silver - Lugia lvl 40) Kolla!----> (pokemon silver- Ho-oh lvl 70) Kolla!----> (pokemon gold - Hoh-oh lvl 40) Kolla!----> http://www.youtube.com/watch?v=cJbVy4TTq7I...feature=related (pokemon crystal - Lugia lvl 60) Kolla!----> http://www.youtube.com/watch?v=h1QTpoHS8oU (pokemon crystal - Hoh-oh lvl 60) Kunde ej hitta nån video för Lugia i pokemon gold.
Gäst caru Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 (redigerat) Jepp, precis :lol: eller nej! Du skrev ju samma, Silver: Ho-Oh = Lv. 70 Lugia = Lv. 40 Guld: Ho-Oh =Lv. 40 Lugia = Lv. 70 Redigerat 6 Februari 2009 av caru
Dave37 Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 Lugia på silver - bra Lugia på guld - dålig Ho-oh på silver - dålig Ho-oh på guld - bra för när man fångar Ho-oh på guld eller Lugia på silver har de Sacred fire respektive Aeroblast.
Poesi Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) min ho-oh var i fyrtio när jag fångade den och jag är säker på att det är ett guld jag spelar på ( såvida nintendo inte lägger in silver-data bara för att retas med mig). men den kunde sacred fire. Redigerat 6 Februari 2009 av Yoshihi
Rekommendera inlägg