Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Om det var så, har du ett konstigt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 min ho-oh var i fyrtio när jag fångade den och jag är säker på att det är ett guld jag spelar på ( såvida nintendo inte lägger in silver-data bara för att retas med mig). men den kunde sacred fire.ja? det är exakt så det ska vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Jepp, precis :lol: eller nej! Du skrev ju samma, Silver: Ho-Oh = Lv. 70 Lugia = Lv. 40 Guld: Ho-Oh =Lv. 40 Lugia = Lv. 70 Öhh? Nej det gjorde han inte.. Det stod ju att han inte hittade nån video för Lugia i pkmn Gold. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Va? Jag skicka ju en video Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg