Gäst ponta500 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 hej som sagt har jag kört fast på need for speed most wanted på black list 11 jag vinner inte på ett av racen där kan någon ge mig ett tips om vad jag kan gjöra för att komma vidare eller kanske ett fusk också snälla hjälp ps har någon ett fusk så man får mera pengar eller markers men det viktigaste är det över stånde hjälp!!!! :( :( :(
Gäst Darkshiver Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 Kör racet tills du vinner borde väl funka eller?! ;>
Gäst RySs3N Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 Kör racet tills du vinner borde väl funka eller?! ;>aa efter ett tag brukar det funka..men asså vf har alla nån tiger på sina bilder?? :P
Gäst Darkshiver Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 Kör racet tills du vinner borde väl funka eller?! ;>aa efter ett tag brukar det funka..men asså vf har alla nån tiger på sina bilder?? :P Kattgruppen grej, gå inte för Offtopic.. Ont; Asså, du kan bara köra tills du vinner, till slut kan du alla svängar å de e inte kul å fuska på NFS ;>
Gäst ponta500 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 Testa att upgradera din bil. du jag har 2 bilar som är nästan på topp trim och en tredje som har det bästa av allt desutom köper jag nya bilar hela tiden och pimpar dom :D
Gäst caru Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 Testa att upgradera din bil. du jag har 2 bilar som är nästan på topp trim och en tredje som har det bästa av allt desutom köper jag nya bilar hela tiden och pimpar dom :D då är det antagligen du som är dålig. pröva att skaffa lite skills och träna på guickplay elr nåt.
Rekommendera inlägg