Gäst caru Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Min lärare säger att vi får + på bedömningen bara man ställer sig inför hela klassen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Hmm, svenska och engelska och lärare över huvudtaget ska inte döma hur nervös du är, de ska döma över hur du har gjort ditt arbete. Så länge du gör ditt arbete bra så är det inga problem att få bra betyg. Så redovisa ditt arbete muntligt och det spelar ingen roll hur nervös du är. Men hans nervositet hindrar honom från att prestera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Hmm, svenska och engelska och lärare över huvudtaget ska inte döma hur nervös du är, de ska döma över hur du har gjort ditt arbete. Så länge du gör ditt arbete bra så är det inga problem att få bra betyg. Så redovisa ditt arbete muntligt och det spelar ingen roll hur nervös du är. Men hans nervositet hindrar honom från att prestera? Jomen, sant. Men man kommer ju ingen vart om man inte försöker. Sjukanmäl dig annars. Redigerat 5 Februari 2009 av Ruthar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Det är bara att ställa sig där framma och ryta till lite såatt alla lyssnar, sen kör du på lite halvklantigt såatt det blir roligt att se på, det brukar funka. Men jag vet ju inte hur nervös du är. Men som en i publiken kan jag säga att om nån skulle tappa bort sig eller spy eller snubbla eller banka huvvet i tavlan, så skulle jag inte skratta av skadeglädje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Ok :) Så bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.