Hoppa till innehåll

Range Pure


Gäst Atreyu4Me
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Atreyu4Me

Haba Every1 :s

 

Har gjort ett nytt acc nu och tänkte att det skulle bli en range pure :)

 

Hade tänkt så här:

 

1-15 Chickens

 

15-30 Cows

 

30-50 hill giants

 

Sen tänkte ja bli member och sen vet jag inte var ja ska träna mer :P Ngn som kan tipsa mej om olika ställen och till vilka lvlar jag ska träna?

 

Och Skillsen har jag tänkt mej se ut så här:

 

Attack - 1/50

 

Strength - 1/75+

 

Ranged - 99

 

Defence - 1

 

Prayer - 1

 

Magic - 58-94

 

Summoning - 1

 

Vilken Combat lvl skulle jag hamna på med dessa skills?

Borde jag skaffa Prayer?

Tränar Attack och Strength om ja behöver dom till ngn quest, annars stannar dom vid 1.

 

Adda Pro Ranqe0 :]

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill veta vilken combat du blir kolla runehq.

 

Ist för hills tycker jag du ska köra flesh crawler 30-40 eller ngt för hills är så sega att köra på med bara 30 range och flesh crawler är snabb xp + du behöver ej mat med dig för det finns bra safe spot där.

 

Du gör som du vill.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte på Hill Giants. Dom är riktigt dålig exp, iomed att det är många folk där. Jag tror flesh crawlers eller något.

Det finns fler ställen än ett där det finns hill giants :S

Stället som är lite syd-väst om Tree Gnome Village är oftast tomt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Atreyu4Me

Jag tror inte på Hill Giants. Dom är riktigt dålig exp, iomed att det är många folk där. Jag tror flesh crawlers eller något.

Det finns fler ställen än ett där det finns hill giants :S

Stället som är lite syd-väst om Tree Gnome Village är oftast tomt..

 

Men de e ju Members place smarty xD

 

Anywayz, fick tebax min range tanker för 2 dagar sedan så ja tänkte börja på den igen. Har 69 ranged och 40 def, 44 pray :P

 

Var skulle jag kunna träna ranged? Är member\

 

Lil skychi6 In-Game, Lite Copycat men iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte på Hill Giants. Dom är riktigt dålig exp, iomed att det är många folk där. Jag tror flesh crawlers eller något.

Det finns fler ställen än ett där det finns hill giants :S

Stället som är lite syd-väst om Tree Gnome Village är oftast tomt..

 

Men de e ju Members place smarty xD

 

Anywayz, fick tebax min range tanker för 2 dagar sedan så ja tänkte börja på den igen. Har 69 ranged och 40 def, 44 pray :P

 

Var skulle jag kunna träna ranged? Är member\

 

Lil skychi6 In-Game, Lite Copycat men iaf :P

 

Jo men iaf :P

JAg utgår ifrån att alla är member :P

 

King Latha's Training field?

Experiments?

Rock crabs?

Yaks?

Kan inte komma på fler ställen atm :P

 

Edit:

Har du testat Combat calculator?

Det kan hjälpa dig att se vilken combat level du får av str, atk, def, mage, range, sum och hits

http://www.runehq.com/guide.php?type=calculator&id=00671

Redigerat av Samlan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill speed lvl range, så ska du göra Monkey Madnes, och gå in i en grotta på ön, med prayer pots och red chins, för där är skelett som har auto attack, + att där e multi combat. Du kan får upp mott 450K exp i timmen.

Det är inte så lätt som du säger. Det kostar MYCKET. Kostar 20m från 90-99 bara. Så jag rekommenderar att du går till fire giants. Du gör även cash där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill speed lvl range, så ska du göra Monkey Madnes, och gå in i en grotta på ön, med prayer pots och red chins, för där är skelett som har auto attack, + att där e multi combat. Du kan får upp mott 450K exp i timmen.

Det är inte så lätt som du säger. Det kostar MYCKET. Kostar 20m från 90-99 bara. Så jag rekommenderar att du går till fire giants. Du gör även cash där.

 

Ja, det är grymt där.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill speed lvl range, så ska du göra Monkey Madnes, och gå in i en grotta på ön, med prayer pots och red chins, för där är skelett som har auto attack, + att där e multi combat. Du kan får upp mott 450K exp i timmen.

Det är inte så lätt som du säger. Det kostar MYCKET. Kostar 20m från 90-99 bara. Så jag rekommenderar att du går till fire giants. Du gör även cash där.

 

Ja, men som jag skrev, så är det för speed lvling.

 

EDIT: du ska köra cows från början, får dem är lätta och döda, och du känar typ 250+ kr per ko, och om du känner för det sen så kan du hålla på där till lvl 50, det gjorde jag på min range pk.

Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Atreyu4Me

Om du vill speed lvl range, så ska du göra Monkey Madnes, och gå in i en grotta på ön, med prayer pots och red chins, för där är skelett som har auto attack, + att där e multi combat. Du kan får upp mott 450K exp i timmen.

 

Det är inte så lätt som du säger. Det kostar MYCKET. Kostar 20m från 90-99 bara. Så jag rekommenderar att du går till fire giants. Du gör även cash där.

 

Ja, men som jag skrev, så är det för speed lvling.

 

EDIT: du ska köra cows från början, får dem är lätta och döda, och du känar typ 250+ kr per ko, och om du känner för det sen så kan du hålla på där till lvl 50, det gjorde jag på min range pk.

 

250+ "kr" lol. Iaf, så har jag bestämt mej för att laga den till zerker pure :P

sugage stats atm: 45 def, 52 atk, 50 str, 44 pray, 74 ranged och 63 mage :\

 

Drar till 58 atk och sen gör jag mm som jag får 30k atk xp av och då borde jag vara ca 10k från 60 atk? Sen hade ja tänkt träna str till 85 och mage till 82, sedan ranged 85 och atk 75, låter det bra? Drar till 99 str och range när jag är klar med detta :D Kanske tar 94 mage före 99 range, får se :P

Redigerat av Atreyu4Me
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...