KuroKaktus Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Jo. Dom här filerna ligger på C och jag vill inte dra på den. Kan jag ta bort dom för jag installera wow på D. Här ligger filerna. C:/användare/delat/delade dokument/Blizzard Entertainment? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Det KAN stå "ta bort den här mappen" på sidan, men är lite osäker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Ok. För jag vill inte att den ska ligga och dra på C. Vill ha 100 och den drar ner under 100. =( Men kan jag flytta den annars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Vad är det för filer och filändelser på dem som ligger i mappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Ska inte spela wow för när jag starta wow så fick jag error. OOBS: Tog inte bort filerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Ska inte spela wow för när jag starta wow så fick jag error. OOBS: Tog inte bort filerna. Så du köpte wow sen quita det direkt :o eller hur länge har du spelat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Kanske ska börja. Jag har spelat 1 och ½ år kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Istället för att ta bort filerna på direkten så kan du testa med att bara döpa om mappen. Funkar inte WoW så behövs filerna. Jag skulle gissa att dom behövs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Äh, ta bara bort den.. Vad kan hända? Låt den vara i papperskorgen, prova WoW = Funka, så deleta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jag tog ju bort wow. Men jag ska kanske börja med wow igen ändå. Jag tror jag börjar snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg