Tilvas Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 vet ni några spel som har lång story inte något som man typ klarar ut på 3 dagar tipsa dom spelen här isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Mass Effect kanske? Eller Lost Odyssey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 tror ni bf bad company är nåt att köpa? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Ja, det är bra. Fast det är lika långt som ett vanligt spel. Men online läget gör så art spelet hållerlängre. Annars kan man ju tipsa om Oblivion som är riktigt långt, tar nästan aldrig slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 :thanks: ska kanske köpa oblivion då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!what tog det dig 100 timmar att spela ut falout 3 storyn då är du bara kass. (no offence man) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 ööööh, GTA 4 annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 saints row 2 lätt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Saints row 2 och Gta 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Eller Fallout 3 ... Det är typ 100h spelande sa någon i mitt öra... Kanske en fågel!what tog det dig 100 timmar att spela ut falout 3 storyn då är du bara kass. (no offence man) Han kanske utforskade och gjorde sidouppdrag etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 :thanks: ska kanske köpa oblivion då Jag får lite ryck och spelar det intensivt i några veckor, sen lägger jag av och spela det i några veckor och sen tar jag upp och kör det igen. Det är många på olika forum som kört 200h+. Du kan ju fundera på Fallout 3 också. Har inte kört det själv, men hört att det är som Oblivion med pistoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.