Nissebils Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 tror jag ska börja igen. kör i värld 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 tror jag ska börja igen. kör i värld 11 Namn? Har börjat att leka runt lite ibland, dock ganska tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Spelar bara pa v11 och heter turbz skicka garna ett mail elr kompis inv :) sry har inte svenska bokstaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 tror jag ska börja igen. kör i värld 11 Namn? Har börjat att leka runt lite ibland, dock ganska tråkigt. Flayer4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Vad har ni fått som MAX poäng då? Själv fick jag ~900.000 på v3, w3c(?). Som mäst fick jag 99 atatcker på mig från rha, som då var bästa spelaren på v3. Då våran stam krigade med CCCP/TJEKAN som sedan tog japanskt själv mord. :gitarr: -- Iaf spelar på v9 ska kanske sluta. Och på v12, testar min nya taktik, yx, bomba, farma, adla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.