Hoppa till innehåll

Vem Vill...?

Deentak

Rekommendera inlägg

Hej. Jag söker nu någon att RAF:a med (i World of Warcraft). Det går ut på att jag bjuder in dig genom hotmail till wow, sen registrerar du dig och levlar tillsammans med mig. Jag har redan ett account, så du får stå för ditt eget account. Det räcker med att köpa första wow, du behöver inte köpa alla expansioner.

Är du sugen på att börja spela eller vill börja spela igen efter ett uppehåll (med nytt account) så har du chansen. Jag är erfaren och kan hjälpa dig med allt som du behöver hjälp med.

Jag har vent osv. om du vill sitta och snacka med mig. Skriv ett PM till mig här så kan du få min e-mail.

Ingen som vill?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Refer a friend.

äre inte Recruit a Friend?

@ Ubuntu: Du får 30% mer experience från mobs när du är i party och i närheten av den du Recruitat. Det är som att någon du recruitar köper ett acc och när han köper ett gamecard så får du 60 dagars gratis tid, sen om han köper ett till gamecard får du en Zebra Mount. Tredje gången han köper händer inget tror jag, då gissar väl blizz att han e fast i det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Refer a friend.

@ Ubuntu: Du får 30% mer experience från mobs när du är i party och i närheten av den du Recruitat. Det är som att någon du recruitar köper ett acc och när han köper ett gamecard så får du 60 dagars gratis tid, sen om han köper ett till gamecard får du en Zebra Mount. Tredje gången han köper händer inget tror jag, då gissar väl blizz att han e fast i det :P

300% mer exp menar du nog ;) Btw, inte säker om det är refer eller recruit. Och om du har betalat för wow i 2 månader är du sedan långt tillbaka fast i skiten <3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Refer a friend.

300% mer exp menar du nog ;) Btw, inte säker om det är refer eller recruit. Och om du har betalat för wow i 2 månader är du sedan långt tillbaka fast i skiten <3

Nej, nej och nej, man får 3xp i 90 dagar osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(300% är 3x)

wat

300% är 3x

Dom menar att 3x = 3 gånger mer exp i 90 dagar, 100% är normal 100% gånger 3 = 300%

300% är 3x

vet inte vad du menade med "Nej, nej och nej, man får 3xp i 90 dagar osv." men gissar på att du menade 3x100% xp i 90 dagar och inte 3 xp i 90 dagar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...