Hoppa till innehåll

Söker Pcw Motståndare

CyBeRuFuS

Rekommendera inlägg

hej!!!

jag har en ganska ny startad klan på Counter-strike source!!!

vi är 9st ganska bra spelare men vi hittar inga att spela pcw(practick clan war) mot!!!

så därför söker jag här efter både bra eller medel bra klaner vi kanske kan möta om ni vill möta oss

så adda min steam CyBeRuFuS eller tankgized

är villig att spela nästan när som helst och vi spelar 4vs4 5v5 eller 6v6 är ni fler så kan ni säga till

men adda min steam om ni vill spela

/cyber

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Klart man kan vara 9st. Kolla bara på SWE S. Dom är ju enormt många.Finns säkert 30medlemmar i deras klan om inte mer.

Vem f*n är SWE S? jävligt random klan.

kolla själv http://www.swestockholm.se/

Det är en serverklan, det blir inte mer oseriösare. Om du hittar en seriös 9vs9 match i Lemondogs så får du allt jag äger.

Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart man kan vara 9st. Kolla bara på SWE S. Dom är ju enormt många.Finns säkert 30medlemmar i deras klan om inte mer.

Vem f*n är SWE S? jävligt random klan.

kolla själv http://www.swestockholm.se/

Det är en serverklan, det blir inte mer oseriösare. Om du hittar en seriös 9vs9 match i Lemondogs så får du allt jag äger.

Kolla längst ner. Dax att börja packa ihop alla dina saker då.Skicka PM när du är redo att skicka dom.

För att hålla mig till ämnet: Jag och mina polare skulle kört PCW igår,men det blev aldrig något. Skulle kunna tänka mig att köra PCW mot er idag om ni vill.

Redigerat av Sportzer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...