CyBeRuFuS Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 hej!!! jag har en ganska ny startad klan på Counter-strike source!!! vi är 9st ganska bra spelare men vi hittar inga att spela pcw(practick clan war) mot!!! så därför söker jag här efter både bra eller medel bra klaner vi kanske kan möta om ni vill möta oss så adda min steam CyBeRuFuS eller tankgized är villig att spela nästan när som helst och vi spelar 4vs4 5v5 eller 6v6 är ni fler så kan ni säga till men adda min steam om ni vill spela /cyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Vem f*n är 9 pers i en klan? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 (redigerat) Man brukar vara 4 pers i en klan eller? :P Redigerat 5 Februari 2009 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 5 ordinarie spelare brukar man ha som kör allra viktigaste matcherna. Sen har man övriga spelare som tränar sig upp till högre nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 5 pers är standard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Klart man kan vara 9st. Kolla bara på SWE S. Dom är ju enormt många.Finns säkert 30medlemmar i deras klan om inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Klart man kan vara 9st. Kolla bara på SWE S. Dom är ju enormt många.Finns säkert 30medlemmar i deras klan om inte mer. Vem f*n är SWE S? jävligt random klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Okej, max 6 pers i en clan av vilken en är "standin" ifall någon inte skulle kunna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Klart man kan vara 9st. Kolla bara på SWE S. Dom är ju enormt många.Finns säkert 30medlemmar i deras klan om inte mer. Vem f*n är SWE S? jävligt random klan. kolla själv http://www.swestockholm.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Klart man kan vara 9st. Kolla bara på SWE S. Dom är ju enormt många.Finns säkert 30medlemmar i deras klan om inte mer. Vem f*n är SWE S? jävligt random klan. kolla själv http://www.swestockholm.se/ Det är en serverklan, det blir inte mer oseriösare. Om du hittar en seriös 9vs9 match i Lemondogs så får du allt jag äger. Redigerat 24 Februari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Klart man kan vara 9st. Kolla bara på SWE S. Dom är ju enormt många.Finns säkert 30medlemmar i deras klan om inte mer. Vem f*n är SWE S? jävligt random klan. kolla själv http://www.swestockholm.se/ Det är en serverklan, det blir inte mer oseriösare. Om du hittar en seriös 9vs9 match i Lemondogs så får du allt jag äger. Kolla längst ner. Dax att börja packa ihop alla dina saker då.Skicka PM när du är redo att skicka dom. För att hålla mig till ämnet: Jag och mina polare skulle kört PCW igår,men det blev aldrig något. Skulle kunna tänka mig att köra PCW mot er idag om ni vill. Redigerat 25 Februari 2009 av Sportzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.