w4nkarN Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Jag hade velat ha någon speciell specc. Någon som ingen använder men ändå lite rolig att spela, eller vad man nu ska säga. Vill leka lite med speccar, jag ni fattar vad jag menar. :bah: Jag gjorde en MS-BS specc, något att ha, eller hur ska jag specca? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Ehm vad ska den vara till egentligen? Kommer ju fungera tre gånger bättre om du har bladestorm i PvP om det är vad du vill göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Selfheal (lol) Bladestorm är bra I PvP, men vill testa något unikt, eller vad man ska säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Selfheal (lol) Bladestorm är bra I PvP, men vill testa något unikt, eller vad man ska säga dom flesta unika speccs är just unika för att dom suger och ingen vill ha dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Selfheal (lol) Bladestorm är bra I PvP, men vill testa något unikt, eller vad man ska säga dom flesta unika speccs är just unika för att dom suger och ingen vill ha dom Det roliga är att min specc är bäst vågar jag säga, men alla använder en annan liknande specc som sätter points i Arcane Missiles tallents istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg