antebajen Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Heej :D Jag vet att man ska skriva en kod i config.. men vet inte vad själva config är för ngt.. asså var man går in på det och så.. Hjälp plz.. Ge gärna en script också om ni har tid :D Tack på förhand :):D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Om du ska rysshoppa behöver du bara binda "duck" på "scroll up" sen när du kommer mot ett objekt så håller du in W medans du scrollar upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Om du ska rysshoppa behöver du bara binda "duck" på "scroll up" sen när du kommer mot ett objekt så håller du in W medans du scrollar upp?aa... du går in i options sen keyboard sen där det står duck där ändrar du så du scrollar sen äre bara att springa och scrolla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Min fråga var: Vad är config för ngt.. ni bara säger hur man rysshoppar med scroll o.s.v .. jag har redan det.. men vill ha script.. och har hört att man ska skriva i config.. df undrar jag vad config är för ngt.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Min fråga var: Vad är config för ngt.. ni bara säger hur man rysshoppar med scroll o.s.v .. jag har redan det.. men vill ha script.. och har hört att man ska skriva i config.. df undrar jag vad config är för ngt.. :D Config är typ din hjärna raderar du allt i din config så kan inte du röra dig eller nånting e svårt att förklara :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 aha.. Men vet ni ngn script till att rysshoppa? Hur man lägger in scripten o allt och att få det fungera vill jag gärna också veta TACK ! :P plz help Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Vad jag vet är att rysshopp och antal waits fungerar bara till hur mycket fps man har. Så om du laddar ned ett rysshopp script så kanske det inte fungerar alls. För att alla waits går för fort eller för sakta. Och då kanske ditt rysshopp script gör helt andra saker och ting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg