Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Hur ska man göra för att komma med där? Jag ä 15, snart 16. Tycker jag är mogen nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Ofta du är 15, dina andra inlägg symboliserar mer åt det P10-P12 hållet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Vuxensnack är ett gruppforum. Du måste gå in på "grupper" uppe vid menyn, klicka in där, sedan går du in på vuxensnack och sedan ansöker du bara om att få gå med i gruppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=136 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Hur ska man göra för att komma med där? Jag ä 15, snart 16. Tycker jag är mogen nog. haha knappast du e 15 tror nog att du e omkring 11-13år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Men seriöst jag är 15, men ibland beter jag mej som 12-13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Men seriöst jag är 15, men ibland beter jag mej som 12-13.Är man mogen om man beter sig som en 12-13 åring? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Kanske inte. Men om Relationer och Sex är jag jävligt seriös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Vi borde ha striktaren ålderskontroll och åldersrestriktioner på Vuxenforumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Jag tror inte att någon som kollar på hanna montana är så mogen =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Asså hon är f*n 17 själv, tönt! Varför är det så fel att lyssna på Hannah Montana/Miley Cyrus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 ShadowZelda, det är bara löjligt att ljuga om sin ålder :P Vuxenforumet är ändå öppet för alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg