Gäst jeppedoli Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) Jag har kört Blipville i ett halv år och jag vet för cirka ett år sedan så kom det upp en sida som hette *borttagen* och det stog att man skulle skriva in användarnamn och lösen. Så jag tänkte att om dom vell tkr man ska ge bort en gubbe så gjorde jag en ny gubbe som hade 0 rank, och jag skrev in lösen och användarnamn då! Och efter cirka 1 timme fick jag Darth vader mask och blip maskot tröjan! Redigerat 7 Februari 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Försök inte, vem är dum nog att göra det. Det är antagligen du som har gjort sidan och försöker att göra så andra skriver in sitt riktiga Använda namn och lösenord. Sorry men det kommer aldrig att funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Scam, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg