kalkyl Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) Hej verkar ju inte hända så mycket i den andra tråden så jag skapar en egen. Vill några spel cs 1.6 idag så skriver jag upp er vi kanske kan spela vid 20:00 eller så bara lite soft spel inget pcw eller beror hur många som visar intresse. Server e inga problem kan boka när jag vill! Med just nu: Kalkylen RySs3N Lägger upp en server där man kan värma upp! cs2.cs-hosting.se:30019 pw: fuske.se/forum Redigerat 6 Februari 2009 av kalkyl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Hej verkar ju inte hända så mycket i den andra tråden så jag skapar en egen. Vill några spel cs 1.6 idag så skriver jag upp er vi kanske kan spela vid 20:00 eller så bara lite soft spel inget pcw eller beror hur många som visar intresse. Server e inga problem kan boka när jag vill! Med just nu: Kalkylen Kan spela jag med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Lägger upp en server där man kan värma upp! cs2.cs-hosting.se:30019 pw: fuske.se/forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Fuske.se/forum?! Inte fuska då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Fuske.se/forum?! Inte fuska då? Jo det skulle vara det men skrev fel :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Intresset verkar inte vara så stort vi får se om flera vill imorgon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Intresset verkar inte vara så stort vi får se om flera vill imorgonaa okej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jag skulle kunna vara med. Bara jag får reda på tiden. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jag skulle kunna vara med. Bara jag får reda på tiden. ;)okej bra det :D vet inte men han ska samla in fler som kan spela först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 aa verkar lite några just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg