jollejhh Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Jag har hört att man kan få ett eget skepp på oblivion, och vet inte om det är sant eller inte :rolleyes: men det skulle vara nånstans vid anvil iaf vid nån gråtta men vet ej var man ska börja questen eller om det är sant eller inte, så är det sant och isåfall vart börjar man questen? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 På konsol versionerna tror jag inte det går. På PC versionen tror jag det skulle gå genom en mod. Är inte säker då jag inte hört detta förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollejhh Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 På konsol versionerna tror jag inte det går. På PC versionen tror jag det skulle gå genom en mod. Är inte säker då jag inte hört detta förut. :( skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Går inte på varken PC eller konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 På dator finns ett mod där du ska döda gammla pirater/skellet sen får du ett pirat skepp som fungerar samma sak som när du har klarat drak brotherhood (tror dom hette så xD) Jag har för mig att detfinns på 360 också B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.