Ruthar Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Den kommer ut 3 April har jag hört. Man kan inte spela Mp3 med den läste jag nånstans. Och jag läste också att dom har tagit bort något så man inte kan spela tidigare Ds och GBA spel på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Den kommer ut 3 April har jag hört. Man kan inte spela Mp3 med den läste jag nånstans. Och jag läste också att dom har tagit bort något så man inte kan spela tidigare Ds och GBA spel på den.Den kommer den tredje april. Man kan inte spela MP3, men man kan spela AAC. GBA-uttaget har tagits bort, så det går inte att spela GBA-spel. Det går fortfarande att spela DS-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 DSi kommer ju ha kamera :DSå sant, men den är väldigt dålig. (0.3 megapixel) bara för att den är 0.3 megapixel betyder det inte att bilden blir sönderkomprimerad De är ju 2 kameror... 1 har 0.3 och den andra har 3.0 Båda har 0.3. Tänkte väl det, det hade varit lite konstigt om en kamera är bra och den andra dålig, det hade varit meningslöst ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 På discshop, gameshop, game osv. Så står det att det är en musik spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 (redigerat) DSi:s kameror Suger hårt! Inte bättre än VGA Den har skitdålig ljusförsättning och grymt hög slutartid. Minus också att man inte kan spela GBA spel på den. Redigerat 30 Mars 2009 av Thunderboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 sämst att dom kommer ta bort GBA uttaget .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 (redigerat) +256 MB interminne +Längre "pekpenna" +17 % större skärmar än Ds Lite +2 Kameror, båda 0,3 megapixel (Man kan redigera korten, som att töjja ut ansiktena) +Dsi Shop Online +Plats för SD-Kort +Nya sorts spel att spela på DSi +Förbättrade högtalare för bättre ljud -Inget GBA uttag (Inget Guitar Hero och gameboy spel) -Kortare batteritid Redigerat 31 Mars 2009 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 sämst att dom kommer ta bort GBA uttaget ..Köp en Gameboy advance då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 sämst att dom kommer ta bort GBA uttaget ..Köp en Gameboy advance då? Guitar Hero och vissa Pokémon-spel till DS använder GBA-uttaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Nâgon som vet när moving memos släpps pâ DSi shop? Sry men en av vâra svenska bokstäver supportas inte av DSi det är därför jag inte har nâgot â Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Nâgon som vet när moving memos släpps pâ DSi shop? Sry men en av vâra svenska bokstäver supportas inte av DSi det är därför jag inte har nâgot â Så du skrev på din DSi nu :o har du en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 kom ut iförrigår min kompis har det och tycker att det är Asbra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg