cloudwoud Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Hejsan allesammans <_< Ja nu är de så här att ja har köpt en ny dator (bärbar) som ja har lite filmer o serier o sånt. Ja har hört att man kan på något sätt typ koppla inn me någon sladd så att man kan se på filmer på tv:n. Och nu kommer den stora frågan vad behöver man för att koppla inn bärbara datan i TV:n? Ps Skriv om ni inte fattar för ja suger på att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Innan jag nu ska svara på din fråga. Vad tusan gör din topic i ''Köp och Sälj'' forumet? Jag använder ibland en DVI kabel som funkar. Men, vi måste först veta om du har DVI i din laptop eller inte? HDMI funkar perfekt också. VGA vet jag inte.. Ska nog också funka med en scart med, fast kommer inte ihåg vad den sladden heter nu igen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) Det beror på vilka uttag du har på din laptop, jag kan koppla min till TVn på 3 olika sätt. Flyttar till Dator-forumet. Redigerat 7 Februari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Hejsan allesammans <_< Ja nu är de så här att ja har köpt en ny dator (bärbar) som ja har lite filmer o serier o sånt. Ja har hört att man kan på något sätt typ koppla inn me någon sladd så att man kan se på filmer på tv:n. Och nu kommer den stora frågan vad behöver man för att koppla inn bärbara datan i TV:n? Ps Skriv om ni inte fattar för ja suger på att förklara. Om du har en nyare laptop så har den möjligtvis HDMI-uttag.Den ser ungefär ut som ett USB-uttag förutom att den på nedre sidan är lite annorlunda. En sådan kabel kostar ca 100 kronor. Men då krävs det att din TV har en sådan utgång, alla nyare platt-tv har det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloudwoud Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Aa den har HDMI uttag tack för alla svar kan ni skicka en link på någon butik som säljer sånna tex elgiganten teknikmagasinet eller nått sånt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....alogCategoryID= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloudwoud Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....alogCategoryID= tack för de snabba svaret :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Inga problem. Din TV har väl HDMI? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Inga problem. Din TV har väl HDMI? Ja se till så att den har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.