Doglovers Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Hej jag har några frågor. 1. Varför har dem sånt smink i ansiktet 2. Vem är eran favorit i Tribe? 3. Vem gillar ni minst? 2. Min favorit är Amber,Patsy och Bob (hunden) 3. Ebony,Trudy och (kommer inte ihåg vad hon heter men hon har rött/svart hår och var ihop med Pride) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 1. För dom tror dom är något, eller för att visa vilken stam man är med i. 2. Ingen 3. Ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Flyttar till TV-forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 1. För dom tror dom är något, eller för att visa vilken stam man är med i. 2. Ingen 3. Ingen Vad ska jag säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.